4 ویژگی اچ تی سی 10 که می تواند گلکسی اس 7 را از میدان به در کند!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اخبار روز ایران

اچ تی سی بالاخره از پرچمدار 2016 خود،HTC10، رونمایی کرد و از اوایل ماه مه عرضه آن آغاز خواهد شد. همانطور که می دانید، این اسمارت فون بسیار قدرتمند است – اسنپدراگون 820، 4 گیگا بایت فضای رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی با قابلیت تثبیت کننده تصویر اپتیکال.

 

 

 

 

 

این گوشی به اندازه پرچمداران شرکت های رقیب قدرتمند و کارآمد به نظر می رسد، اما واقعیت این است که اچ تی سی 10 کمی در ورود به بازار تاخیر داشته و وارد بازاری بسیار رقابتی و خصمانه خواهد شد. گلکسی اس 7 و ال جی جی 5 حدود یک ماه است وارد بازار شده اند و توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. گلکسی اس 7 با بدنه ای فلزی – شیشه ای، ویژگی ضد آب، حافظه قابل ارتقا، بهبودهایی در عملکرد دوربین و باتری بزرگ توانست رضایت طرفداران برند سامسونگ را کسب کند. اما ال جی جی 5 با طرح ماژولار و گروه دوستان خود توانست توجهات را به خود جلب کند.

حالا در چنین بازاری اچ تی سی هیچ شانسی خواهد داشت؟ این گوشی هم دارای ویژگی هایی است که می تواند آن را نسبت به سایر پرچمداران متمایز کند و موجب برتری آن به گلکسی اس 7 و اس 7 اج شود. با هم نگاهی به این 4 ویژگی می اندازیم.

1- پنل پشتی فلزی

بارها گفته شده که گلکسی اس 7 اسمارت فون زیبایی است، اما زیبایی آن به زودی و به دلیل به جا ماندن اثر انگشت بر روی بدنه شیشه ای اش از بین می رود. اج تی سی 10 بدنه ای تمام فلز دارد که از زیبایی خاصی برخوردار است و قطعا به مرور زمان هم زیبایی خود را حفظ می کند.

2- بوم ساوند

اچ تی سی دو بلندگو دارد و هدفون آن نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. از طرفی بلندگویی که در قسمت پایینی گوشی قرار دارد عملکردی مشابه بلندگوهای دو بانده ی های فای را فراهم می کند. گلکسی اس 7 دارای یک بلندگو است که صدای خوبی دارد اما با بوم ساوند اچ تی سی توان رقابت ندارد.

3- تجربه اندرویدی بهتر

رابط کاربری Sense اچ تی سی با اندروید بسیار خوب هماهنگ شده است. اچ تی سی این بار سعی کرده با گوگل همکاری کند و اپلیکیشن های تکراری و غیر ضروری را حذف کرده است که تجربه ای به مراتب راحتتر را برای کاربران به همراه دارد. کاربران اچ تی سی دیگر با دو اپلیکیشن مرورگر اینترنت، تقویم، ایمیل و غیره مواجه نیستند؛ کاری که هنوز سامسونگ برای کاربران خود انجام نداده است.

4- دوربین سلفی برتر

دوربین سلفی اچ تی سی به نظر خیلی قابل می آید؛ نه به این دلیل که از تثبیت کننده تصویر اپتیکال برخوردار است تا اثر لرزش دست را هر چه بیشتر کاهش دهد، بلکه به این دلیل که این دوربین دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 است. این ویژگی به این معناست که تصویربرداری در نور کم بسیار با کیفیت بهتری انجام می شود چراکه آپارچر باز سرعت شاتر را کاهش می دهد.پ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب